SMTPJB Dewan Dangang @SMTPJB Bangunan Pentadbiran @SMTPJB Logo SMVPJB Logo SMTPJB Guru SMVPJB 1985 Guru @SMTPJB SMTPJB

JB - Flat Bukit Cagar Kena Roboh!

Di tulis oleh Encik Anif 01 June 2008

Minggu lepas ke JB lagi. Nampaknya langskap Bandaraya Johor Bahru akan berubah wajah. Flat Bukit Cagar sedang dalam proses di robohkan. Dalam masa setahun dua nih mungkin ada bangunan baru yang bakal menggantikan Flat tersebut.



Method yang digunakan untuk merobohkan bangunan nih memang menarik, sama seperti merobohkan KOMTAR. Letak jentera di atas bangunan dan ketuk sedikit demi sedikit... Seram jugak tengok! Cuba bayangkan, jentera yang diguna untuk merobohkan bangunan tersebut diletakkan diatas bangunan yang sedang ia robohkan.. Err boleh faham maksud ayat tue tak? Hehe...

Penduduk Flat tue dah pun dipindahkan ke kediaman baru.. kalau tak silap di Pasir Pelangi dalam bulan 3 yang lepas, menurut salah seorang rakan yang ada keluarga menetap di situ.

Oklah posting nih just untuk update pada rakan-rakan yang dah lama tak ke JB :)

0 Responses to JB - Flat Bukit Cagar Kena Roboh!

Hi

Selamat datang ke Projek Wachaaaaaaaa! Tahniah diucapkan kerana telah berjaya menemui komuniti ini di Cyberspace. Sila tinggalkan komen pada posting dan jika sudi marilah ber"live" chat dengan rakan-rakan yang lain. Sekian, terima kasih.

Listed @

CCleaner - Freeware Windows Optimization Use OpenOffice.org Free PageRank Checker

Album

Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami

Blog Archive