SMTPJB Dewan Dangang @SMTPJB Bangunan Pentadbiran @SMTPJB Logo SMVPJB Logo SMTPJB Guru SMVPJB 1985 Guru @SMTPJB SMTPJB

Cikgu Adam Bersama Arizzal & The Gang

Di tulis oleh Encik Anif 29 May 2008

Ahahaha... lama tak nampak Cikgu Adam :)

Semalam Arizzal & The Gang telah berjumpa Cikgu Adam di Bandar Baru Uda. Banyak perkara yang mereka bincangkan, terutamanya berkenaan Reunion untuk batch 91/92 yang akan di adakan pada 7/6/2008 bertempat di Pan Pacific, JB.


Cikgu Adam & Arizzal

Banyak juga perkara yang Cikgu Adam "update" untuk kita berkenaan Sekolah sejak 16 tahun yang lalu. Menurut Cikgu Adam Sekolah kita tue akan dinaik taraf kepada Sekolah Kluster.

Untuk sesiapa yang tak tahu Sekolah Kluster tue apa.. " Sekolah kluster ialah satu jenama yang diberi kepada sekolah yang dikenal pasti cemerlang dalam klusternya daripada aspek pengurusan sekolah dan kemenjadian murid. Pewujudan sekolah kluster bertujuan melonjakkan kecemerlangan sekolah dalam sistem pendidikan Malaysia dan membangun sekolah yang boleh dicontohi oleh sekolah dalam kluster yang sama dan sekolah lain di luar klusternya." Sekolah Kluster diwujudkan bagi melonjakkan kecemerlangan sekolah dalam sistem pendidikan Malaysia. Sekarang nie Guru Besar Sekolah sedang berkursus di England selama 2 bulan untuk mendalami ilmu tentang Sekolah Kluster nih :)


Selain dari itu Cikgu Adam ada memberitahu tentang penubuhan Persatuan Alumni oleh pihak sekolah dan mesyuarat/majlis pelancaran berkenaan akan diadakan pada bulan 6 ini. Berkenaan dengan Penubuhan Alumni ni, sebenarnya masih tak dapat detail lagi, jadi tak berani la nak publish kat blog mengenainya. Cuma nak beri hint sikit jer.

"Kearah Keunggulan Mutu"

Sumber: Arizzal & The Gang, Cikgu Adam.

0 Responses to Cikgu Adam Bersama Arizzal & The Gang

Hi

Selamat datang ke Projek Wachaaaaaaaa! Tahniah diucapkan kerana telah berjaya menemui komuniti ini di Cyberspace. Sila tinggalkan komen pada posting dan jika sudi marilah ber"live" chat dengan rakan-rakan yang lain. Sekian, terima kasih.

Listed @

CCleaner - Freeware Windows Optimization Use OpenOffice.org Free PageRank Checker

Album

Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami

Blog Archive