SMTPJB Dewan Dangang @SMTPJB Bangunan Pentadbiran @SMTPJB Logo SMVPJB Logo SMTPJB Guru SMVPJB 1985 Guru @SMTPJB SMTPJB

Semalam aku dah mendaftar di http://www.cc.co/ untuk menggunakkan perkhidmatan Url Redirection dan mendaftar domain name yang baru untuk blog ini. Maklumlah http://wachaaaaaaaaa.blogspot.com/ nih kadang-kadang susah nak ingat. Untuk memudahkan rakan-rakan yang lain mengingati blog ini, Aku telah mendaftar domain http://www.xsmvpjb.co.cc/.

Mulai sekarang selain daripada menggunakkan Url biasa, blog ini juga boleh di access dengan menaip http://www.xsmvpjb.co.cc/. Lebih mudah dan senang ingat! :)

Url lama http://wachaaaaaaaaa.blogspot.com/ masih lagi boleh digunakan seperti biasa.

0 Responses to Url Baru Untuk Projek Wachaaaaaaaaa - http://www.xsmvpjb.co.cc

Hi

Selamat datang ke Projek Wachaaaaaaaa! Tahniah diucapkan kerana telah berjaya menemui komuniti ini di Cyberspace. Sila tinggalkan komen pada posting dan jika sudi marilah ber"live" chat dengan rakan-rakan yang lain. Sekian, terima kasih.

Listed @

CCleaner - Freeware Windows Optimization Use OpenOffice.org Free PageRank Checker

Album

Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami

Blog Archive