SMTPJB Dewan Dangang @SMTPJB Bangunan Pentadbiran @SMTPJB Logo SMVPJB Logo SMTPJB Guru SMVPJB 1985 Guru @SMTPJB SMTPJB

Komtar JB Kena Roboh

Di tulis oleh Encik Anif 08 May 2008

Aku nih nama je dok kat JB, tapi jarang sangat ke town area, rasanya dalam tahun 2008 nih baru 2 kali ke Jb town. Lama tak ke JB sampai Komtar dah kena roboh pun Aku tak tahu :)

Gambar terbaru Komtar.. Bangunan yang lama (shop lot/pasaraya) nih dirobohkan untuk di upgrade. Tower side dia tak buat apa-apa, masih digunakan.


Dah roboh.. sampai boleh nampak bangunan CIQ yang baru di sebelah landasan keretapi.



Dulu kat situ ada main entrance ke Komtar & Bank Simpanan Nasional, kalau tak silap aa. Banyak kenangan di Komtar ni especially untuk XSMVPJB! Manakan tidak, dulu-dulu masa outing ke bandar memang kena pegi Komtar.

Bagi kawan-kawan yang dah lama tak ke JB, jangalah terkejut pulak bila ke JB nanti. Bangunan Komtar tue di robohkan sebab nak di "upgrade" ke design baru. Maklumlah sejak City Square di bina bersebelahan, Komtar dah hilang serinya. Rasanya projek meng "upgrade" Komtar nih siap kot dalam masa setahun dua nih.

Bila siap nanti pasti akan lebih menarik dan compliment la dengan design CIQ yang baru tue.


0 Responses to Komtar JB Kena Roboh

Hi

Selamat datang ke Projek Wachaaaaaaaa! Tahniah diucapkan kerana telah berjaya menemui komuniti ini di Cyberspace. Sila tinggalkan komen pada posting dan jika sudi marilah ber"live" chat dengan rakan-rakan yang lain. Sekian, terima kasih.

Listed @

CCleaner - Freeware Windows Optimization Use OpenOffice.org Free PageRank Checker

Album

Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami

Blog Archive