SMTPJB Dewan Dangang @SMTPJB Bangunan Pentadbiran @SMTPJB Logo SMVPJB Logo SMTPJB Guru SMVPJB 1985 Guru @SMTPJB SMTPJB

Portal Interaktif Kominiti Pelajar Dan Alumni SMTPJB

Di tulis oleh Encik Anif 26 June 2009

This official, Akhirnya portal yang selama ini di tunggu-tunggu telah pun di "online" kan secara rasminya oleh pihak sekolah. Terima kasih kepada Team Inovasi "The Spider" yang telah berusaha sebaik mungkin menjayakan projek ini.



Portal ini boleh di akses di sini. Silalah beramai-ramai me"register"kan diri anda. Mari menyokong usaha murni pihak sekolah :D

2 Responses to Portal Interaktif Kominiti Pelajar Dan Alumni SMTPJB

  1. Unknown Says:
  2. salam bro, tqvm tolong promosikan portal alumni sklh, boleh x sue ambil bahan2 dlm web bro ni utk letak kat portal sklh.

    best regards,

    on behalf
    admin portal komuniti smv/smt perdagangan jb

     
  3. Encik Anif Says:
  4. Boleh apa salahnya...

     

Hi

Selamat datang ke Projek Wachaaaaaaaa! Tahniah diucapkan kerana telah berjaya menemui komuniti ini di Cyberspace. Sila tinggalkan komen pada posting dan jika sudi marilah ber"live" chat dengan rakan-rakan yang lain. Sekian, terima kasih.

Listed @

CCleaner - Freeware Windows Optimization Use OpenOffice.org Free PageRank Checker

Album

Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami

Blog Archive