SMTPJB Dewan Dangang @SMTPJB Bangunan Pentadbiran @SMTPJB Logo SMVPJB Logo SMTPJB Guru SMVPJB 1985 Guru @SMTPJB SMTPJB

SMVPJB/SMTPJB - Alumi Group @Facebook

Di tulis oleh Encik Anif 28 October 2008

Alhamdulillah sejak beberapa bulan yang lepas, Projek Wachaaaaaaaaa telah mengembangkan usaha mewujudkan Alumni Group di Facebook. Sememangnya telah ada warga X SMVPJB/SMTPJB yang telah lama menyertainya, cuma apa yang belum ada ialah Alumni Group.

Oleh yang demikian, kami telah mengambil inisiatif untuk mewujudkan Alumni Group - Sekolah Menengah Vokasional/Teknik Perdagangan Johor Bahru. Selain itu kami juga amat gembira dengan sambutan yang di beri pada group tersebut dan sambutan dari ahli baru yang menyertai Facebook. Alhamdulillah, kalau dahulu untuk menggalakkan X SMVP/SMTPJB untuk berblog agak sukar, Facebook memberikan dimensi baru dalam bersosial di internet :D

Bila dah ramai X's yang menyertai Facebook, tentulah banyak info, gambar terbaharu dan lama yang di publish hampir setiap hari. Kalau dahulu kami di Projek Wachaaaaaaaaaa tercari-cari apa yang hendak di pubish, sekarang ini keadaannnya terbalik pula! Ada sahaja bahan baharu yang berpotensi untuk di publish. Bila bahan dah ada, masa pula tak berapa mengizinkan. Mungkin kena rekrut "Penulis Blog" yang baru? Anda berminat?

0 Responses to SMVPJB/SMTPJB - Alumi Group @Facebook

Hi

Selamat datang ke Projek Wachaaaaaaaa! Tahniah diucapkan kerana telah berjaya menemui komuniti ini di Cyberspace. Sila tinggalkan komen pada posting dan jika sudi marilah ber"live" chat dengan rakan-rakan yang lain. Sekian, terima kasih.

Listed @

CCleaner - Freeware Windows Optimization Use OpenOffice.org Free PageRank Checker

Album

Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami

Blog Archive