SMTPJB Dewan Dangang @SMTPJB Bangunan Pentadbiran @SMTPJB Logo SMVPJB Logo SMTPJB Guru SMVPJB 1985 Guru @SMTPJB SMTPJB

VCSJB & TCSJB® Facebook Application

Di tulis oleh Encik Anif 09 September 2008


Sepanjang minggu lepas Aku banyak menghabiskan masa bermain-main dengan Facebook dari perspektif developer. Rupa-rupanya Facebook memberikan ruang yang hampir tidak terhad kepada seseorang untuk mengembangkan kreativiti menerusi pembinaan aplikasi.

Setelah Aku memahami Facebook dan bermain-main dengan kenangan, Aku telah berjaya meng "create" satu aplikasi di Facebook berdasarkan gift creator application. Try it out friends! The application can be view here. Tetapi sebelum itu Anda hendaklah menjadi ahli Facebook dahulu sebelum boleh menggunakannya :)

0 Responses to VCSJB & TCSJB® Facebook Application

Hi

Selamat datang ke Projek Wachaaaaaaaa! Tahniah diucapkan kerana telah berjaya menemui komuniti ini di Cyberspace. Sila tinggalkan komen pada posting dan jika sudi marilah ber"live" chat dengan rakan-rakan yang lain. Sekian, terima kasih.

Listed @

CCleaner - Freeware Windows Optimization Use OpenOffice.org Free PageRank Checker

Album

Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami

Blog Archive