SMTPJB Dewan Dangang @SMTPJB Bangunan Pentadbiran @SMTPJB Logo SMVPJB Logo SMTPJB Guru SMVPJB 1985 Guru @SMTPJB SMTPJB

Official Banner For Alumni Meeting/Gath @School

Di tulis oleh Encik Anif 27 June 2008

Petang tadi kami ke sekolah lagi untu menguruskan pemasangan banner dan gerai alumni. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar dengan bantuan cikgu-cikgu yang bertugas dan adik-adik kita. Sebenarnya Aku tiba lewat sedikit sebab singgah ke kedai untuk membeli tali untuk mengikat banner. Arrizal dan Saiful dah berada di sana bersama-sama Cikgu Rohana dan Tuan yang dipertua PIBG. Sayang Cikgu Adam tak de ari nih di sekolah sebab terpaksa pergi ke Pulau Pinang. Tapi sebelum pergi ke Pulau Pinang Cikgu Adam telah mengurusakan pemasangan khemah/gerai dan sebagainya.


Logo lama SMVPJB di sebelah kiri


Logo sekolah yang baru di sebelah kanan


Amacam ok tak?


Orang kuat projek ini.. Arrizal, thanks to him sebab terpaksa menguruskan banyak benda untuk menjayakan event ini walaupun dapat tau projek ini dah agak lewat.


Bila siap di pasang nampak cantik dan menarik


Satu lagi di pasang di pintu masuk sekolah

Banner yang di pintu masuk sekolah nih di pasang oleh adik-adik kita. Terima kasih dik sebab membantu :)








Harap-harap esok ramai la ex SMVPJB/SMTPJB yang turn out. Masa dah sangat suntuk sebenarnya bila kami tahu tentang projek ini.. kurang dari sebulan. Tak sempat nak all out dan promote. Cuma sempat buat beberapa puluh panggilan dan broadcast the event melalui email/yahoo groups dan blog ini. Mungkin lain kali kalau ada event sebegini, pemberitahuan awal amatlah dialu-alukan :)

0 Responses to Official Banner For Alumni Meeting/Gath @School

Hi

Selamat datang ke Projek Wachaaaaaaaa! Tahniah diucapkan kerana telah berjaya menemui komuniti ini di Cyberspace. Sila tinggalkan komen pada posting dan jika sudi marilah ber"live" chat dengan rakan-rakan yang lain. Sekian, terima kasih.

Listed @

CCleaner - Freeware Windows Optimization Use OpenOffice.org Free PageRank Checker

Album

Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami

Blog Archive