Rindu SMVP JB .... | Projek Wachaaaaaaaaa
Related Posts with Thumbnails

Rindu SMVP JB ....

Di tulis oleh NAZRIN ISMAIL 22 May 2008

Ini adalah post aku yang pertama untuk blog SMVPJB...untuk Projek Wachaaaaaaa.. Kenangan yang aku lalui di sana ...tak mungkin aku lupakan. Satu lagi aku mengharapkan untuk berkumpul semula dengan senior dan junior aku .Walaupun aku skrg ni menetap jauh di Pulau Labuan. Namun ...antara borneo dan semenanjung tak mungkin terpisah jua.."ALOM PARNAH AKU LUPA ASAL KU..NANTIKAN AKU MULIH KE SANA..BERJUMPA KITA SEMUA"

1 Responses to Rindu SMVP JB ....

  1. anif® Says:
  2. Tahniah kerana telah berjaya membuat posting di sini :)

     

Networked Blogs

Selamat datang ke Projek Wachaaaaaaaa! Tahniah diucapkan kerana telah berjaya menemui komuniti ini di Cyberspace. Sila tinggalkan komen pada posting dan jika sudi marilah ber"live" chat dengan rakan-rakan yang lain. Sekian, terima kasih.

Advertisement

Leave A Message

Listed @

CCleaner - Freeware Windows Optimization Spread Firefox Affiliate Button Fight spyware with SpybotSD Use OpenOffice.org Free PageRank Checker Picnik: photo editing awesomeness Photobucket Photobucket Society Blogs - Blog Catalog Blog Directory Add to Technorati Favorites

PostRank

Album

Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami

Blog Archive