SMTPJB Dewan Dangang @SMTPJB Bangunan Pentadbiran @SMTPJB Logo SMVPJB Logo SMTPJB Guru SMVPJB 1985 Guru @SMTPJB SMTPJB

Zakbah Harun 89/90

Di tulis oleh Encik Anif 10 April 2008

Pada 5/4/2008, Aku ada hantar email kat Zakbah Harun Batch 89/90. Alhamdulillah tadi Aku dapat balasan email tersebut. Berikut adalah isi kandungan email itu untuk tatapan semua:
"Terima kasih kerana masih nak ingat kat saya dan yg lain2.

Nama kamu saya ingat tapi rupa paras lupa dah yg mana. Kalau jumpa mungkin cam kot.

nanti saya cari email address batch saya yg lain. hari tu ada, ni pasal masalah teknikal hilang semua dah. kena locate balik.

Skrg saya kerja makan gaji juga. pandai2 je mafia tu buat story. mana ada bakat meniaga kita ni. buat lingkup co. ada la. Saya kerja dgn MY-Sutera sdn Bhd. Co. ni base di Kota Bharu. so saya kat KB la ni. Hujung minggu balik KL tengok anak bini.

Bini satu lagi dan anak dah lima org beb. macam x caya la pulak.

tu je lah buat masa ni. Kalau beli baju sekolah anak2 tu belilah "CANGGIH". Kami yg buat tu. x bohong punya. Tangan org islam yg menjahitnya. ada berita baru cc kat zakbah@canggih.com.my sekali ya. yg mypartners tu boleh jg. dulu saya kat situ kerjanya.

Wassalam"

0 Responses to Zakbah Harun 89/90

Hi

Selamat datang ke Projek Wachaaaaaaaa! Tahniah diucapkan kerana telah berjaya menemui komuniti ini di Cyberspace. Sila tinggalkan komen pada posting dan jika sudi marilah ber"live" chat dengan rakan-rakan yang lain. Sekian, terima kasih.

Listed @

CCleaner - Freeware Windows Optimization Use OpenOffice.org Free PageRank Checker

Album

Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami

Blog Archive