SMTPJB Dewan Dangang @SMTPJB Bangunan Pentadbiran @SMTPJB Logo SMVPJB Logo SMTPJB Guru SMVPJB 1985 Guru @SMTPJB SMTPJB

90210

Di tulis oleh addy 02 April 2007

Time kat POLISAS banyak gak kenangan yg kalau di 'flash back' kan boleh ketawa pecah perut sorang2...kat sana ramai kengkawan baru yg aku kenal selain dr budak SMVP..Mangun, Din Sengih, Din Ayam, Malek Dagu, Cacat, Apek, Sarip Dol, Yus, Jebeng, Biawak dll (sekadar beberapa nama)..errr tak lupa juga si Chicko.








Time tu usia remaja...fashion influence memang ketara..Kasut Doc. Marteens (klu yg x mampu tuh Doc. Cardins dah kira baik la), jeans Levi's 501 (time tuh lum mahal cam skrg), T-shirt putih & rokok Marlboro. Ni sume gara2 siri Beverly's Hills 90210..gaya kena ada ala2 Jason Priestly & Luke Perry. Tang rokok Marlboro tuh si Zali a.k.a Ghazz la sbb dia ada poster Luke Perry isap rokok Marlboro (tahap GABAN nye influence nih).









Tapi aarr...si Zali a.k.a. Ghazz nih kira fashion Idol la bagi kebanyakan bebudak kat sini baik lagu (artis barat), kasut, baju, seluar, raket tennis dll. yg paling latest dia mesti tau. Lagu2 omputih yg terbelit lidah nak sebut cam kacang jek dia nyanyi. So...NO WONDER la skrg nih dia terbabit secara aktif dalam dunia hiburan kat M'sia nih..dah memang JIWA dia. Cam aku sekarang nih hanya influence dari lagu2 yg berunsurkan ketuhanan shj yg sebati dlm jiwa....harharhar







p/s : Nukilan nih aku buat sebab aku tgh boring gila la ni..

***dan kemudiannya di tokok tambah oleh anif. Untuk perkembangan terbaru Ghazzali@Zali boleh refer http://www.myspace.com/ghazz

***Roomate ko ni Isma.. :) banyak rahsia dia dalam poket ko..hahahahahahahahaha

3 Responses to 90210

  1. Unknown Says:
  2. betul la is, memang banyak kenangan.. snuker, restoran maliki, burn(ha ha ha),tona,sekodeng (anip jadi leader) lorong kunyit, anip langgar anjing, kompleks teruntum, video game (cucuk lubang pakai plastik)ciko (mana mamat ni sekarang)

     
  3. Encik Anif Says:
  4. Woit Sarip..bukan Aku yang langgar anjing la.. itu Ujang! Memang la kereta tue aku yang bawak..tapi sampai Pontian..Si Ujang nih tetiba nak bawak. Masa kejadian tue aku dok sebelah..co pilot :) Korang suma tido. Rasanya 4 Ekor anjing mati aritue..

     
  5. ghaz Says:
  6. HAHAHAHA... aku dah pecah perut gelak baca karangan ko psl aku isma... mesti ko ingat lagi camner aku frust bila liza anto surat "you are a lyer!" tu.... dan ko siap tanya aku "lyer" ke "liar"? aku nak nangis pun tak jadik trus ketawa... o well... skang aku masih sama... cumer wiser je skit... hehe... senang2 dah la rumah... opis ko tu bukannye jauh dr Percinct 9....

     

Hi

Selamat datang ke Projek Wachaaaaaaaa! Tahniah diucapkan kerana telah berjaya menemui komuniti ini di Cyberspace. Sila tinggalkan komen pada posting dan jika sudi marilah ber"live" chat dengan rakan-rakan yang lain. Sekian, terima kasih.

Listed @

CCleaner - Freeware Windows Optimization Use OpenOffice.org Free PageRank Checker

Album

Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami

Blog Archive