Catatan Si Kupang Sepanjang Minggu Ini... Syabas!!! | Projek Wachaaaaaaaaa
Related Posts with Thumbnails

Catatan Si Kupang Sepanjang Minggu Ini... Syabas!!!

Di tulis oleh Encik Anif 07 August 2006

khoo pang Sat 05.Aug.2006 01:06 PM (GMT+8)IP: 219.94.57.124 :


Anak yg soleh amalan yg berkat doa dari sesama kita itu yg di ajar so apa mau takut. Allah redha maka senang jer jln, idup mau keredhaan Allah. Ini balik2 sure heboh malaysia idol apa benda lain tarak ka sbb apa di kontol oleh kerajaan bila nak bagi tahu benda betul isa apa ni. cerita mawi siti sampai kadi pun takut sebenarnya kadi pun dato k dia pun nak kat siti ha ha ha tapi apa2 pun banggang lah dato k ni bini dia kerabat kedah so bini dia yg buat dia kay siti nyanyi leh la. ha ha ha aku nyampah sebenarnaya citer2 cam ni tapi melampau sgt so jgn lah kita jadi semanggkuk ayun cam dia org. Mahu muflis si dato k ni sbb tajudin ramli pun saman dia bini dia lagi saman so siti jd mangsalah lepas ni aku x doakan. Tp nnti kau nenguk lah nnti. Belajar lah marikfat tasawuf usulluddin kalu ada jeki g buat umrah pastu hj ni dak sibuk benda lain aku nikah jer pastu gi mekah ngan bini alhamdullillah ngandung bini terus suruh teguk air zam2 smpai kenyang alhamdullillah semua dpt bila balik Allah yg bagi jeki bukan manusia so g lah buat buat hj umrah pastu bawak anak2 g jgn sibuk nak buat hal dunia jer tp dunia musti ambil jugak sederhana lah cam aku dpt sederhana mmg patut rupanya aishah packer suruh aku bersederhana amin i love u aishah packer my class teacher.


khoo pang Mon 07.Aug.2006 04:44 PM (GMT+8)IP: 219.94.57.124:


Tu lah suruh membaca menuntut ilmu sampai ke hari nak meninggal kan dunia x mau, asik nak belajar n keje setakat yang dah ado upgrade beb madir pun bukak kedai roti padahal buleh goyang telo ni x mau ikut asik nak main golf org yg main golf ni maso eh banyak terbuang kalu kau nak set golf aku ambil mai dtg kl dulu aku main la la ni tarak da. dolah badawi main golf tu la pasal ekonomi nak jatuh kau baco sejarah baco buku madir prof ungku aziz n byk lagi lah mana nak main golf nak sibuk pasal kawin dua tiga semua ni kita kena kaji apasal sbb dia org ni otak nya di gunakan 200 persen bukan setakat cukup la dah jeki banyak ni tu pasal nabi suruh belajar sampai ke china apasal lak cina tak pakistan lebanon palestin arab ko sbb cino ni apo pun dio buat kau sebut ajo apo yg dio x buat tapi kito jgn tiru gayo agomo dio tp ambil kemahiran dio.....ha ha ha geram nya aku ngan bangsa aku dak sedar2 malaysia idiot lah jom heboh la tu la pasal asik nak jaga tepi kain org sure heboh la jawabnya ha ha ha

khoo pang Mon 07.Aug.2006 05:00 PM (GMT+8)IP: 219.94.57.124:


Bila israel serang palestin lebanon semua nak menyirap dalam mesia ni byk lagi yang kena juangkan,belajar la buat peluru bom tangan ko ni tidak nenguk iran walaupun negaro eh cam tu tapi otak jgn lawan beb masa aku g iran kedai2 semua bgsa dia org kalu bgsa lain mau niaga buleh tapi mau guna bahasa dio org mau letak bahaso sendiri buleh tapi kat belah bawah macam bgsa thailand gak cam tu negara2 ni x penah di jajah kita dah penah di jajah tu la pasal kena jaga supaya jgn di jajah. Lampu isyarat jalan rayo pun dia org jual kat kedai2 biasa je kat mesia ado kau jumpo tarak beb. Pergi nenguk negara org masa kat korea musim sejuk ni jgn ckp la abis gugur bulu yg tinggal bulu kote je tu la Allah punya kelebihan di ciptanya bulu2 ni pastu tumbuh bulu roma baru cantik warna putih elok makan punya la susah tapi maso tu aku apo pun belasah ha ha ha ular katak ni jual tepi jalan kau nak makan darah ular ko nak daging ular ha ha ha, aku masuk mc d aku order ikan n tuna minyak aku dak tau la ha ha ha dh darurat tp sekarang mamak pakistan ni dah byk yg masuk agaknyo bgsa2 ni semua meniaga tu la pasal mamak2 kat mesia ni kayo rayo sapo buek dia org kayo kalu bukan melayu ha ha ha so org melayu lagi la kayo asik membeli jer tapi sebenarnya budu x mau d ajar



p/s : Cukup tahun aku leh buat koleksi tulisan ko kupang. Nanti aku buat buku. Then boleh jual. Hahahaha kayo pakcik :) Betul la apa yang ko cakap tue kupang.. Kadang2 kita nih lupa..atau mungkin tak pernah rasa susah..hmm atau mungkin terlalu sangat rasa senang..sebab banyak perkara yang telah dipermudahkan.

1 Responses to Catatan Si Kupang Sepanjang Minggu Ini... Syabas!!!

  1. yaya Says:
  2. nip....setuju..kumpul banyak2 then bukukan..bukan omong kosong..penuh dengan pengertian.....(atau e-mail kan pd yaya)...tahniah utk kupang...serius x sangka..idup kupang..tahniah...(teringin nak tgk family kupang)

     

Networked Blogs

Selamat datang ke Projek Wachaaaaaaaa! Tahniah diucapkan kerana telah berjaya menemui komuniti ini di Cyberspace. Sila tinggalkan komen pada posting dan jika sudi marilah ber"live" chat dengan rakan-rakan yang lain. Sekian, terima kasih.

Advertisement

Leave A Message

Listed @

CCleaner - Freeware Windows Optimization Spread Firefox Affiliate Button Fight spyware with SpybotSD Use OpenOffice.org Free PageRank Checker Picnik: photo editing awesomeness Photobucket Photobucket Society Blogs - Blog Catalog Blog Directory Add to Technorati Favorites

PostRank

Album

Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami

Blog Archive