SMTPJB Dewan Dangang @SMTPJB Bangunan Pentadbiran @SMTPJB Logo SMVPJB Logo SMTPJB Guru SMVPJB 1985 Guru @SMTPJB SMTPJB

mandur sab, bagong, burn, acah, pyzek, apai n ustaz said (posted by Azmy Bidin)
2006-02-20

Punyalah bagus mak bapak korang bg nama.. nama tu juga yg korang suka panggil. Aku masih ingat nama kengkawan kat ehsan dulu. Bukan nickname tau tp nama penuh.. Razif, Intan, Aspalela, Shahrin, Salina.. ada le lagi aku dah tak ingat.. sorry le. Actually aku ingat lagi dua tiga org tapi takut salah kelas sbb. aku ni sume aku kawan 2 yg. lupa kelas mana.. kelas aku ke kelas lain. (posted by Siti Maznatun Shahid)
2006-01-26

My nickname is Choocky as I like to eat chocolate very much. Nicknames are mostly use by the boys, some that I could remember are like Bagong, Apai, Kepak..etc. We do call some of the teachers with names like Mandor Sab (Cikgu Sabri), the rest are not known to me.(posted by Aznita Osman )
2004-06-11

TAK RAMAI YANG DAPAT AKU CONTACT.... TAPI SEKOLAH AKU NIE RAMAI AWEK..(posted by Firdaus Umar @ Adli)
2004-05-24

banyak sangat.................... tapi yang aku ingat Waren, buyau, toyol, wak, wak ni macam-macam wak, kepeng, dan lain-lain lagi....(posted by Razali Sugito)
2004-05-14

ucu, adik, acik, unggal, angah, acak, ummi, (sorry guys, ramai sesangat but dorm 1-permata biru always in my heart!)....optima students...afis, wak kang, md shah, firdaus n many others... mana la korang pegi...wak kang, ingat lagi ker masa mula2 belajo computer ngan perkataan CONTROL hehehe sebut betul betul wak! afis... dont ever forget about PAKU PAYUNG N STAPLES! dok mendajal orhang diri sendiri kene.belakang lagik. sakit lagik ker? (posted by Normawati Md Noor)
2004-05-13

conton=hafiez, mat blue=?? tak ingat tapi org kota buyau= budak kota atuuk dia kat simpang rengam tom=faizal, mat peng= apa nama betul aku pun tahu warren=azmi(gila motor besar) byk la(posted by Zakbah Harun)
2004-05-10

Wak Pailang, Kirk Kepeng Sungkai Azman Warren Aca Buyau Bagong Ninja Turtle Sayang (posted by Errman Zuhady Zainal)
2004-05-09

Lynn (Marenna Hassan), Buyau & Bagong. Cikgu Norzam..... pendorong minat aku dalam dunia perakaunan(posted by Syed Hishamudin)


Refer this link to view more;
http://www.kawanaku.com/classmainpage.php?classid=6844

0 Responses to FAMOUS PERSONALITIES OF YOUR TIME - Posted by your Senior (Kawanku.com)

Hi

Selamat datang ke Projek Wachaaaaaaaa! Tahniah diucapkan kerana telah berjaya menemui komuniti ini di Cyberspace. Sila tinggalkan komen pada posting dan jika sudi marilah ber"live" chat dengan rakan-rakan yang lain. Sekian, terima kasih.

Listed @

CCleaner - Freeware Windows Optimization Use OpenOffice.org Free PageRank Checker

Album

Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami

Blog Archive