SMTPJB Dewan Dangang @SMTPJB Bangunan Pentadbiran @SMTPJB Logo SMVPJB Logo SMTPJB Guru SMVPJB 1985 Guru @SMTPJB SMTPJB

First JB Gath (Restoran Ulam Raja) Bandar Baru Uda

Di tulis oleh Encik Anif 29 May 2006

Pada hari Sabtu yang lepas (27/5/2006) bertempat di Restoran Ulam Raja, Bandar Baru Uda, JB. Seramai 5 orang manusia bekas warga VCS telah berjaya menghadirkan diri untuk event tersebut; Ujang, Puppet, BJ, Isma & Anif. Aku jugak telah menghebahkan kepada rakan-rakan yang lain..malangnya ramai diantara mereka yang dah ada program sendiri. Zaidi (Ustaz) difahamkan ada family day di Desaru. Fahim pula menghadiri jemputan majlis perkahwinan di Mersing. Zuraidi pula bekerja pada hari tersebut. Azmidin & Man Jawa reply SMS mengatakan diaorang ada Hal yang tak dapat dielakkan. Ahmad Zaki(boroi) tak reply panggilan telefon..



Puppet sentiasa ceria....


Ujang control macho...ahahaha..


Satu hari pun tak bleh abis cerita nih kawan...


Pada hari tue..BJ telah mencadangkan supaya kita arrange satu Majlis Kenduri Arwah/Tahlil untuk Alahyarham Mohd Rizan Dodi, rakan kita yang telah kembali ke Rahmatullah pada 1 Mei 1999. Majlis tersebut berkemungkinan akan diadakan sekitar bulan 7 atau 8 tahun nih. Info terkini mengenai majlis tersebut akan diberitahu kemudian. AJK surau VCSJB sesi 90/91 get ready aa!!

Selain daripada aku telah mendapat info tentang senior kita batch 89/90 akan buat reunion kat sekolah tercinta pada 30 Jun 2006 nih.


Ada masa kita jumpa lagi aa kawan!!

0 Responses to First JB Gath (Restoran Ulam Raja) Bandar Baru Uda

Hi

Selamat datang ke Projek Wachaaaaaaaa! Tahniah diucapkan kerana telah berjaya menemui komuniti ini di Cyberspace. Sila tinggalkan komen pada posting dan jika sudi marilah ber"live" chat dengan rakan-rakan yang lain. Sekian, terima kasih.

Listed @

CCleaner - Freeware Windows Optimization Use OpenOffice.org Free PageRank Checker

Album

Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami

Blog Archive