SMTPJB Dewan Dangang @SMTPJB Bangunan Pentadbiran @SMTPJB Logo SMVPJB Logo SMTPJB Guru SMVPJB 1985 Guru @SMTPJB SMTPJB

Email Dari Hasmadi..(Gedebe..)

Di tulis oleh Anonymous 06 April 2006

Berikut adalah email dari Hasmadi (Gedebe) yg dihantar kpd aku selepas dia masuk blog....bj

Assalamualaikum.....

Apa khabar...lama sungguh tak dengar berita, aku rasa dahh 15thn tak jumpa kau...

aku sekarang niii bekerja di Politeknik Kota Bharu, sebagai pensyarah jabatan perdagangan...aku dahh kahwin ada 2 orang anak....



masa kau call aku memang terperanjat aku...sebab lama tak dengar suara kau...maklumlahh 15thn tak jumpaa...aku tak berubahh macam dulu...aku rasa kau mesti berubahhh....sekarang nii kau tinggal kat mana?



aku dahh tengok weblog tu..terkejut aku tengok gambar azizan dahhh berubahh betulll dia tuu dan gambar wawa tuu aku dah tak camm dia. blog tu siapa yang handle kau ke BJ...

Jadi ke datang sini 17/4 nii....aku harap benar kau dapat datang...sebabnya masa tu aku sedang cuti seminggu boleh lahh aku entertain kau....



ok...kita jumpa lagi kirim salam semua member

Madi

1 Responses to Email Dari Hasmadi..(Gedebe..)

  1. Encik Anif Says:
  2. w'salam..

     

Hi

Selamat datang ke Projek Wachaaaaaaaa! Tahniah diucapkan kerana telah berjaya menemui komuniti ini di Cyberspace. Sila tinggalkan komen pada posting dan jika sudi marilah ber"live" chat dengan rakan-rakan yang lain. Sekian, terima kasih.

Listed @

CCleaner - Freeware Windows Optimization Use OpenOffice.org Free PageRank Checker

Album

Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami

Blog Archive