SMTPJB Dewan Dangang @SMTPJB Bangunan Pentadbiran @SMTPJB Logo SMVPJB Logo SMTPJB Guru SMVPJB 1985 Guru @SMTPJB SMTPJB

What a Productive Week!!!

Di tulis oleh Encik Anif 29 March 2006

Minggu ni memang agak produktif jugak la..(esp. untuk Projek Wachaaaaaaaaa) Mana taknya, dapat call/SMS/Email dari kawan lama..eg Zaidi(Ustaz), Azmidin (Mimik), Azizan & BJ.

Petang tadi dapat email dari BJ (Budak Jawa@Azrin) hahahaha... Punya la teruk ini orang.. Aku email dia rasanya dah dekat sebulan baru reply.. Cisss pemalas sungguh!!! Apa pun TQ la sebab balas email aku :)


Part of BJ's email (Edited Version)

Askm...

"Memang aku BJ.... hahaha... hp aku.. 019-607731X. YM
aku md_azrin laaa... Aku berkerja sendiriiii... Opis
di Taman Tun Dr Ismail,Kuala Lumpur. Sudah berkahwin
dan ada 3 org anak...
Aku pun ada jumpa member lama
gak.. antaranya Salihin (keje di Perodua Bangi) Awek
XXXXX, XXXXX ada di Plaza Damas (kedai Butik)
,
Zakbah (senior)... kerje sendiri di Hartamas. Paling
korang dengar... senior kita Shukri (selalu kebas
sendel)
keje di Plaza Tol Kajang... dan aku pernah
jumpa Trash...ingat kat dia lagi..."


Call aku...

0 Responses to What a Productive Week!!!

Hi

Selamat datang ke Projek Wachaaaaaaaa! Tahniah diucapkan kerana telah berjaya menemui komuniti ini di Cyberspace. Sila tinggalkan komen pada posting dan jika sudi marilah ber"live" chat dengan rakan-rakan yang lain. Sekian, terima kasih.

Listed @

CCleaner - Freeware Windows Optimization Use OpenOffice.org Free PageRank Checker

Album

Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami

Blog Archive