SMTPJB Dewan Dangang @SMTPJB Bangunan Pentadbiran @SMTPJB Logo SMVPJB Logo SMTPJB Guru SMVPJB 1985 Guru @SMTPJB SMTPJB

Lawak Hari Isnin..

Di tulis oleh Encik Anif 27 March 2006

Tijah ingin memutuskan perhubungan dengan boyfriend MAT SALLEH nya....
Dia tak sanggup bertemu muka, Lalu dia pun mengutus surat... surat tu
macam ni bunyinya:


Hi, my motive write this letter is to give know you something.
I WANT TO CUT CONNECTION US. I have think about this very cook cook.
I know i clap one hand only. Correctly, i have seen you and she
together at town with eyes myself. you always ask for apology back back. I
don't trust you again!!! You are really crocodile land.

My Friend speak you play wood three .. Now i know you correct correct
play wood three. so,i break connection to pull my body from this love
triangle. I know this result i pick is very correct, because you love
she very high from me. so, i break off to go far from here. I don't
want you to play play with my liver. I have been crying until no more eye
water thinking about you.I don't want banana to fruit two times
....Safe walk .....

Tijah

0 Responses to Lawak Hari Isnin..

Hi

Selamat datang ke Projek Wachaaaaaaaa! Tahniah diucapkan kerana telah berjaya menemui komuniti ini di Cyberspace. Sila tinggalkan komen pada posting dan jika sudi marilah ber"live" chat dengan rakan-rakan yang lain. Sekian, terima kasih.

Listed @

CCleaner - Freeware Windows Optimization Use OpenOffice.org Free PageRank Checker

Album

Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami Sekolah Kami

Blog Archive